Pet Resource Center of Kansas City logo

Pet Resource Center of Kansas City

97.72% Ratings based on 12600 Reviews and Surveys on Yelp on Google Maps

Office Information

1116 E 59th St
Kansas City, MO 64110

Office Hours

Opening Hours Closing Hours
Monday8:00 AM4:00 PM
Tuesday8:00 AM4:00 PM
Wednesday8:00 AM4:00 PM
Thursday8:00 AM4:00 PM
Friday8:00 AM4:00 PM

Review( 12492 ) : 101 / 12600

Review by CeciM

Everyone here was very and

October 11, 2025

Staff

Review By: CeciM

Everyone here was very and polite. I felt very comfortable with everyone. They took good care of my dog.

Review( 12491 ) : 102 / 12600

Review by Anonymous

It may take a bit longer sometime

October 11, 2025

Staff

Review By: Anonymous

It may take a bit longer sometime but it is worth it, dogs hang out with me in car until time to be seen and then only gone long enough for exam and vaccinations and back out

Review( 12490 ) : 103 / 12600

Review by VictG

I want to thank the staff

October 11, 2025

Staff

Review By: VictG

I want to thank the staff that took care of Shadow. Shadow received her initial care from pet resource when she was found out at WyCo lake tied to a tree with her puppies from animal control. From what I have been told she was in pretty bad shape and had heartworms. Pet resource cleaned her up and got her vaccinated and spayed. The staff were very patient and compassionate with her. Shadow has very bad anxiety from a past I dont want to imagine. I picked Shadow up after her initial shot and the young lady was very helpful and answered my many questions about heartworms and what to expect in the coming months with her treatment. I greatly appreciate everything they are doing to help Shadow have a better life moving forward.

Review( 12489 ) : 104 / 12600

Review by StacM

When I made my appointment,

October 11, 2025

Staff

Review By: StacM

When I made my appointment, I explained to the customer service lady that I was not working that I was unemployed and couldn’t afford to pay the $60 and then the day of my appointment the lady comes out to my car and very embarrassing. It talk very loud and tell me well. I owe this that and the other I didn’t like that. my service is on that day was very rude and unexplainable. I brought my dog in and he didn’t get all the services that I signed up for.

Review( 12487 ) : 105 / 12600

Review by LynnF

very pleased with service

October 10, 2025

Staff

Review By: LynnF

very pleased with service to my 3 cats.

Review( 12486 ) : 106 / 12600

Review by FaviC

I’m so glad I ran across a

October 10, 2025

Staff

Review By: FaviC

I’m so glad I ran across a flyer that was given to me. Would I recommend my family & friends? YES! Everything was well communicated from the time I arrived to the time I picked up. I’m very satisfied!

Review( 12481 ) : 107 / 12600

Review by LancH

The only downfall of the free

October 09, 2025

Staff

Review By: LancH

The only downfall of the free drive through clinic is that the medical records and not matched up to the medical records at the office . So you kept sending me appt reminders when i had already attended the clinic and saved alot , I have hit on hard times of late and being able to use the drive through clinic was a real life saver .

Review( 12480 ) : 108 / 12600

Review by Anonymous

You are the best...EVER!!

October 09, 2025

Staff

Review By: Anonymous

You are the best...EVER!! I thank all of you from the bottom of my heart.

Review( 12478 ) : 109 / 12600

Review by StepE

Being able to get great care

October 08, 2025

Staff

Review By: StepE

Being able to get great care for my dog on a tight income is so helpful. Thank you

Review( 12477 ) : 110 / 12600

Review by AmbeT

I appreciate how fast yet

October 07, 2025

Staff

Review By: AmbeT

I appreciate how fast yet amazing they are at what they do!

Review( 12474 ) : 111 / 12600

Review by VirgN

Yes, you had a spotted dog

October 06, 2025

Staff

Review By: VirgN

Yes, you had a spotted dog her gray, and the black dog you called gray and you classified both of those as pit American mix. They have both been to the vet and vet did not say anything about pit. Also your bookkeeping is a little off which I’m going to be calling here shortly. You didn’t deduct the two $50 deposits I made you only deducted one

Review( 12473 ) : 112 / 12600

Review by AmmiV

Thank you for offering affordable

October 06, 2025

Staff

Review By: AmmiV

Thank you for offering affordable services to low income communities!

Review( 12470 ) : 113 / 12600

Review by EmmaH

I made an appointment so I

October 06, 2025

Staff

Review By: EmmaH

I made an appointment so I could get to work on time and then had to wait 2.5 hours to even DROP OFF my animal. Then pick up was an hour long wait. I understand it’s busy but to have every single appointment seemingly at the same time is disrespectful to all of those customers time.

Review( 12467 ) : 114 / 12600

Review by EvaP

I am so grateful for y’all!

October 05, 2025

Staff

Review By: EvaP

I am so grateful for y’all! I’m disabled and live on a fixed income and I was able to get my cat spayed for free! I would definitely highly recommend you. Thank you so much for everything you’ve done for us and everything you do for the community!

Review( 12466 ) : 115 / 12600

Review by ChloM

Very happy with the scheduling

October 05, 2025

Staff

Review By: ChloM

Very happy with the scheduling and check in/ drop off process. Went over what we needed/scheduled for THREE times (once on phone with check in , again with the person car side when dog was dropped off and also on the check in form filled out that morning but yet got vaccinations that weren’t needed but didn’t get what we actually paid EXTRA for and yet no one could give me a direct answer as to why he was vaccinated when we didn’t ask or pay for it (he was recently updated on vacs Elsewhere ) … very frustrating we didn’t get the extras we paid for that could have made a difference in him coming off anesthesia.

Review( 12465 ) : 116 / 12600

Review by SherG

We waited for almostan hours

October 05, 2025

Staff

Review By: SherG

We waited for almostan hours and a half to pick up our cat. I have MS and cannot sit in the heat like that so my husband had to swap out with me. At an hour and twenty minutes he went inside to be told they had an issue that put them behind. That s fine but does not explain the people who showed up an hour after and picked up their pets. There were more than ten. We tried calling until 4 but no one would answer the phone. All of the techs coming and going with animals never once mentioned to anyone that there were delays. We were trapped in line and could not leave. When finally at the front of the line we had to pull out to let all of the ones behind us who had received their pets out. We have been here for our pets and TNRs when it was spay and neuter Kansas City and no issues with speaking to people or getting a call through. So no we would never recommend and will speak of our experience

Review( 12463 ) : 117 / 12600

Review by PennI

I have been bringing my pets

October 05, 2025

Staff

Review By: PennI

I have been bringing my pets to be spayed/neutered to Pet Resource for years. I highly recommend them to everyone that asks about the type of services you provide. I have been so happy with the treatment my pets have received and am blown away by the dedicated staff!! Couldn t love you guys more for the things you do for the community. Please keep up your tremendous work, we need you guys!!!

Review( 12461 ) : 118 / 12600

Review by LarrH

We appreciate all of you &

October 04, 2025

Staff

Review By: LarrH

We appreciate all of you & the things you do for pet owners and of course the pets! Thank you so much!

Review( 12460 ) : 119 / 12600

Review by CathE

Thanks to the amazing people

October 04, 2025

Staff

Review By: CathE

Thanks to the amazing people at PRCKC! Your professionalism remains unmatched and caring hearts palpable. Kansas City is truly blessed to have you.??

Review( 12459 ) : 120 / 12600

Review by TinaH

You guys are wonderful

October 04, 2025

Staff

Review By: TinaH

You guys are wonderful

Review( 12458 ) : 121 / 12600

Review by SandJ

Very friendly employees and

October 04, 2025

Staff

Review By: SandJ

Very friendly employees and so convenient for my dogs. I’m glad that you offered this service to accommodate so many people.

Review( 12455 ) : 122 / 12600

Review by RebeE

I couldn t be more grateful

October 03, 2025

Staff

Review By: RebeE

I couldn t be more grateful for your services and every member has shared genuine care, support and concern every time. Thank you so much for all that you do!

Review( 12454 ) : 123 / 12600

Review by ShirZ

WE THINK PET RESOURCE IS AN

October 03, 2025

Staff

Review By: ShirZ

WE THINK PET RESOURCE IS AN EXCELLENT OPERATION AND WILL ALWAYS SUPPORT ..... THANK YOU, SHIRLEY & KIM ZARDA

Review( 12453 ) : 124 / 12600

Review by MichD

Vitamin C is recovering very

October 03, 2025

Staff

Review By: MichD

Vitamin C is recovering very well. He s full of vim and vigor

Review( 12445 ) : 125 / 12600

Review by StacE

This is such a wonderful organization!

September 28, 2025

Staff

Review By: StacE

This is such a wonderful organization! Our region is very lucky to have these services for our beloved pets and also those that don t have any homes.